Kızlar, programa göre 11+2 olup ultarasonda 11+5 🙂 bugün özele gittim ultrasonda doktorum bebeğimin ense ve burun ölçümüne baktı 😊
ense ölçümü 0.13 cm
burun ölçümü 0.23 cm dedi
doktorum ense kalınlığı biraz ince ama bu iyi birşey dedi gayet güzel sağlıklı dedi çok şükür rabbime 🙏🏻🙏🏻 Ve ikili test için kan verdim pazartesi günü çıkacak inşallah
sizcede ölçümler nasıl 🙏🏻🙏🏻