Kızlar rabbim öncelikle bu zor zamanda dogum yapacak tüm arkadaşlara yardım etsin agzı dualı gidiyorum doguma normal polikinlik muayenem vardı aslında bu vakitte hastaneye gitmek tehlikeli ama ben bebegim in hareketleri azaldığı için gittim ve iyiki de gitmişim kalp atışları biraz yavaslamış suyumuz 70 e inmiş acıklıgımız 1 cm ve bebegim iyice kanala yerleşmiş ayrıcada gelişim geriligi baslamış sizden dua istiyorum Allah rızası için sagg salim evimize dönelim inşallah bu arada 38+4 üz teyzeleri biraz minik olucaz sanırım ama herşey den önce saglık korkum yok heyecanım var sizlerle paylasmak istedim sadece bu arada ankarada oturuyorum ve ankarada olan arkadaslar bilginiz olsun takibim keçiören egitim aratırmadaydı gebe okuluna bile kayıtlı olmama ragmen koronalı hasta cok ve benimde biraz uzun takip edilmem gerekçesiyle Baska hastaneye sevkimi yaptılar gataya gidiyorum bakalım orası ne dicek herseyin hayırlısı inşallah 🤲