Hermes221 genesiste pınar hanıma gidiyorum ama yoğunluğu çok fazla ve kendi girmediği için doğuma geçenlerde benzer bi post açmıştım canım, genelde memorialde burhan beyi önerdiler bir daha ki kontrolümde ona gitmeyi düşünüyorum, inşallah memnun kalırım seninde aklında bulunsun 😊