sevde18seker Mrsduskun olur öyle şeyler çok takılma ben de hareketlerini en net 7. ay ve sonrası anlamaya başlamıştım. Dediğin gibi içimde adlandıramadığım hareketler vardı :)
Mrsduskun tugbaayaz ay çok sevindim sizin adınıza maşallah maşallah ☺️ Rabbim sağlıkla hayırlı zamanda kucağınıza almayı nasip etsin
tugbaayaz Mrsduskun çok teşekkür ederim Allah razı olsun herkes bebişini sağlıkla kucağına alsın inşallah 🤲😊🥰