Sezeryandan korkanlar gerçekten korktugumuzla kalıyoruz çünkü doktor iyi olduktan sonra anestezicisi iyi olduktan sonra hiç bir sıkıntı olmuyor sadece sonrası sıkıntı ama gerçekten dünyamı yanıma aldıgımda o acıları komple unutuyorsun sadece ona odaklanıyorsun ben 11de girdim 20 dkda çıktım yarı baygındım ne ara oglumu çıkarttınız ne ara giydirdiniz ama gerçekten yanagıma getirdiklerindeki o duygunun tarifi yok evlat baldır bütün acıları unutturuyor korkmayın gerçekten ben korkak biri olaraktan söylüyorum korkmayın ☺️