Gizemnaz_ hayir cnm bu benim 9. Ayim bikere gebelik elde ettik ama ayni ay hsg de cektirmistim yumurtami bozmus ve bos gebelikti diyer aylarda ovulasyonla takip etmemistim adetin 14-15-16-17 gunlerini degerlendiyordum ondan snra iliski yoktu sonra testle takip etmeye baslayinca anladim ki benim yumurtlamam gec oluyor hamilelik elde ettigim ay 22. Yumurtlamaydi bu ayda 18. Gun bu ay olmazsada onumuzdeki ay sonucta bazen olmuyorsa vardir bir sebebi diyorum hayirlisi umudum var cok heralde cok istiyorum diye kendimi iyi doldurdum salya sumuk aglar yine denerim napalim 😂