mom101 canö bazılarılarınki geçmiyo bazıları gerçekten hissetmeden hafif ağrılarla geçiriyo bazıları ise kararında ağrıyla bu dönemi atlatıyor.Ben 14.haftadayım göğüslerimde ağrı sızı hassasiyet ne bilmiyorum geçti yani 10.haftada çok zorlandım yürürken dahi hissediyodum ama şuan çok rahatım.Hamileliğin sonlarına doğru tekrar ağrılar başlar demişti annem.