Hayriyeee Hanımlar bişi sorucam hamileliğinizin şu tehlikeli döneminde 1-2 haftalık rapor aldınız mı? Alınan rapor Doğum parasını etkiliyor mu sonuçta iş yeri sigorta yapmıyor
EbruCnr Hayriyeee Doğum parasını etkilemez canım -Doğumdan önceki 1 yıl içinde en az 90 gün kısa vadeli sigorta primi yatırılmış olması gerekiyor. Zaten aktif çalışan biriysen 1 2 haftalık rapor sıkıntı olmaz
NzhtB Canım bende başta rapor aldım sonra şirketım idari izin yazdı bana param kesilmiyor diye bılıyorum umarım ay sonunda sürpriz olmaz bana 🙈😅😅
Serifemustafa 17 haftalık hamileyim 2019da 100 günüm var şuanda çalışmaya devam ediyorum acaba bende alabilirmiyim doğum parası böyle bir durum yaşayan var mı? Kaçıncı haftaya kadar çalışabiliyoruz
EbruCnr Serifemustafa Doğumdan önceki 1 yılı baz alıyor ve doğum parasını alabilmek için doğuma kadarki ve doğumdan sonrakş süreçte sigortalılık durumunuzun devam etmesi gerekiyor. Eğer çalışmaya devam ederseniz alabilirsiniz. Haftada izne ayrılabilir ya da 37. Haftaya kadar çalışır raporu alıp 37.haftada izne ayrılabilirsiniz
Hayriyeee EbruCnr peki Doğum iznimden geldikten sonra iş veren beni çıkartırsa işsizlik maaşı alabilir miyim
Hayriyeee Serifemustafa bende çalışmayı düşünmüyorum. Acaba Doğum iznim bittikten sonra işveren beni işten çıkartırsa işsizlik maaşı alabilir miyim