Mavimucize bu korku hiç geçmeyecek diye kendini niye şartlıyorsun canım benim, Allah’ın izniyle en korunaklı bölgede şuan bebişin ve kalbini de duyucaksın inşallah.. Sakin ol çünkü hissettiğin her şeyi o da hissediyor artık, sakin ve mutlu bir bebek için sen de sakin ve mutlu bir anne olmalısın, onun için evhamlarından kurtulmalısın 😊 evhamlanmak yerine Allah böyle bir mutluluk bahşettiği için mutlu olmaya bak, bu günler çok güzel günler, geçmişe dönüp baktığında nasıl hatırlamak istiyorsan öyle davran canım