beyzanur06 neden baktırmasın? Doktoru gerek gorurse alttan bakalim diyor ki bunun hicbir zarari yok olacak olsa bu riski goze almazlar. Ben her iki gebeligimde de ilk 2 ay hatta 3 aya kadar neredeyse alttan muayene oluyordum rahmim geride olduğu için ve bebeği tam görebilmek için.