Aydeniz09 Kızlar dün kontrole gittik. 19 haftalığız DoktoruM detaylı ultrason filan istemedi bahsetmedi. Kendi ultrasonu da biraz fonksiyonlu sanırım çünkü böbreklerine ayak parmak sayısına kadar baktı. Yaptırmayan var mı detaylı?
oztasst1 Aydeniz09 benim detaylı ultrasonum dün yapıldı 23 haftalıkken belki erken diye söylememiştir size
Glserenarslan Aydeniz09 benim de haftaya kontrolüm var doktorum detaylı yapıcaz bi iç organlarına falan bakalım geldiğiniz zaman dedi bana da detaylıya gidin demedi bende merak ediyorum nasıl olcak
Aydeniz09 oztasst1 Bir arkadaşım sormuştu ben gerekli görürsem demişti ona da. Acaba kendi ultrasonu fonksiyonlu olduğu için mi . Çünkü 1 ay sonra gelmen yeterli dedi😶 acaba ozaman mı söyleyecek
oztasst1 Aydeniz09 bence 22. Haftadan sonra doktora bi sorun detaylı ultrason durumunu. Kendi baktığı ne kadar donanımlı olsa da detaylı ultrosan başka bi şey kordon bağına bile 2 ayrı makineyle baktı bizde. Detaylıda benim böbrek büyümem olduğu çıktı mesela normal ultrasonda ona bile bakılmıyo
Aydeniz09 oztasst1 doğrudur. Bebeğin böbrek ve ayak parmaklarına omurgasına kdar baktı ama içime sinmedi. 1 ay sonra zaten 23 haftalık filan oluyoruz Kontrolümüz var ozaman sorarım heral de geç kalmamış oluruz.