Olcygmse Ryahayatidemirel 6+1 im bende ☺ ben hala idrak edemedim olayı inanamiyorum çünkü kalp atışını duymadim hissetmedim henüz 😳
NezihMeltemAcar Ryahayatidemirel ben 7+5 oldum🐣 Gecen hafta kalp atışı azda olsa duyuldu bi ay sonra gidicem. Bu zamanlarda daha çok Yen'i olduğu icin tutunma aşamasında ani uzanmamak ve çok ağır is yapmamak gerekir. Ben mesela sabahları yürüyüş yapıyorum 5000 adım atıyorum ki ilk aylarda daha hemen kilo olmasın diye sağlıklı beslenıyordum son iki gündür yemediğim şey kalmadı gerçi ama yarın tekrar disipline gireceğim 😂
zehra33 Ryahayatidemirel ben de 6+4 üm geçen hafta çok hafif kalp atışını dinletti doktorum ama iki hafta sonra netleşir o zaman tekrar gel demişti ☺😍
DilanKocc 7+1 suan 🙂 gecen hafta ogrendim hamile oldugumu yani 6 haftalikken ogrendim ve hemen kalp atisini acti doktor cok azda olsa pek ayirt edilemiyor sesi ilerleyen haftalarda dahada netlesiyor
Nesoo 6+2 günlüğüz bizde kızlar. Sadece keseyi gördük. Birde bebişi görüp kalbinin o güzel sesini duysam hamile olduğuma inanıcam ama 10 gün sonra gel dedi doktor
Nesoo RabbiminHediyesi canım nasılsın nasıl gidiyor. Yoğun çalışıyorum çok giremiyorum buraya. Seni merak ettim