Kızlar merhaba ,benim son adet dönemim 11 kasım,ama doktor bebegin gelişiminin ireliden olduğunu söyledi doğumum 12 ağustosa yazıldı,bu gün 20 hafta olduk doktor dediyi ile bakarsak,ama adet dönemime görə 19+2yiz daha. Şimdi ben kaç aylık hamile oluyorum?