26+6 gebeyim. Vallahi şu son iki haftadır çok fena mide yanmaları yaşıyorum boğazıma kadar yanıyor gözlerim yaşarıyor hatta 😣 ne soda ne elma ne ekmek ne süt hiçbişi geçirmiyor. İlaçla önüne geçmek istemiyorum çünkü bebeğime ilacın etkileri geçsin istemiyorum doğal yollardan geçirmeyi deniyorum. Sanki bu ara nane demlemesi iyi geliyor gibi ama oda sanki anlık geçiriyor bilemiyorum belki de benim yanmalarım çok şiddetli ondandır bide siz deneyin. Ha bide dövülmemiş kahve çekirdeğide iyi geliyor bu ara..