Az önce uyandım altımda zaten sürekli akıntım olduğu için günlük ped vardı. Kesik kesik et parçaşaı düşmüş kanlı. Sancım yok ama. Hastaneye gidicez. Bir iğneden korkan ben bakalım doğuma alıcaklar mı 😂 daha sabah ultrasona girmiştim bebek daha kanala girmedi demişti doktor demekki hiç belli olmuyormuş