Merve257 Hayatımın hiçbir döneminde burnum kanamadı öyle ki çocukken burnum kırılıp kaynamıştı o zaman bile kanamamıştı ama şimdi hergün aşırı derecede burnum kanıyor yaşayan var mı bu durumu? Virüs muhabbeti yüzünden doktorada gidemiyorum bu ara çok fazlalaştı birde üstüme yastığıma falan damlıyor tutamıyorum biri beni aydınlatsın ne olur 😣 23+3 haftalığım buarada
Wonderanne Merve257 geçen haftalardaki 20nin sonu 22ye kadar bende de oldu ama benim sızıntı çeklindeydi genizden boğaza geliyordu.grip nezle de kanama yapar eğer çok çok oluyorsa ve durduramıyorsan en azından bir acile git ama bildiğim kadarıyla normal bu
yildiz23 Merve257 bende 16 haftadan beri var canım 34 haftadayim azaldı biraz akmıyor içerde pihtilasiyor KBB ye gittim hamilelikten dedi kan basıncından dolayı oluyormuş sen yinede baktir için rahat etsin ama hamilelikte olan biseymis
Af_dmr Merve257 damarlar genişlediği için kanama oluyor canm. Bende de olmuştu burun içinde ince damarım çatlamıştı kbb ci orayi yakyi kanamam durdu. Cok hafif kisa bir islem bence bir gidip baktirin. Eldiven maske takin kendinizi izole edip gidebilirsiniz.
mervearslantas Bende de ara ara oluyor. Birden geliyor pıt pıt bazen damlıyor kıyafetime ya da yastığıma. Doktoruma hiç sormadım ama İnt den baktığıma göre artan kan hacmınden oluyormuş, normalmiş. O yüzden sıkıntı yapmadım.