Elifadqb sen kaç haftalıksın canım ? Ben 28 den beri yatıyorum rahim ağzı kısalığı yüzünden . Doğru herşey nasip ama enazından 36 haftaya kadar dursa bebek doğmasa 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İnşallah. Aldım çoğu şeyimi ama çantam hazır değil. Bebeğin ütüde birkaç şeyi var. Bu hafta tamamen karantinaya aldık kendimizi eşimle, yardımcı ablamızı dahi eve istemedik. O olsa yapardı çantamı. Eşim desen bilemez ne çanta ne ütü yapamaz. Ben yatıyorum kalkamıyorum. Şimdi ağrım olunca son bir kaç eksiği hemen internetten istedim, Annem gelemiyor korona yüzünden. İki gündür bi sebeple ağlıyorum mutlaka. Duygularım Allak bullak oldu valla. Allahım sağlıkla kavuşmayı nasip et hepimize🙏🏻💙