ag111 aynı durumdayım, aynı gündeyim bebek olmuş 4100 gram ve doktor pazartesiye kadar kendi sancımla gelmezse suni ile başlatacağını söylüyor, onunla sebebi daha önce normal doğum yapmış olmam, e haliyle bende anlamıyorum madem denicez şimdiye kadar neden denemedik hala neden denemiyoruz. tek bildiğim kötü zamana denk geldik