GulsahSaka Merhaba ben 19 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim hala hissetmiyorum hareketlenme normal mi sizce
Sumay_61 GulsahSaka 20-21. Haftalarda net hissettim canım kişiden kişiye bu süreç uzarmış dr öle demişti
damlanne GulsahSaka 19. haftanın sonlarında ama herkeste değişiyor daha geç daha erken hissedenler var 🤷🏻♀️🤗
MCY Normal canım hissetmemen daha çok küçük oluyorlar o haftalarda net hissedebileceğin haftalar 26-28 haftalar tabii anneden anneye değişiyor 😊
Dilos1645 GulsahSaka benimde ilk gebeliğim 18+5 oldum seyrime gibi gaz gibi hissedersin dediler ama hissetmedim bide erkek çocukları erkek kımıldar derler ultrasonda kıpır kıpır ama hissetmem yok henüz
Busimss GulsahSaka 17.hafta da hafif seyirmelerle başlamıştı. Ama net olarak 23.haftadan itibaren hissediyorum çok Sükür
Svcnvebebegi GulsahSaka bende 19+3 haftalık hamileyim. Seğirmeden baska birşey hissetmiyorum maalesef😑
elfyldrm Haftalarda bende araştırma içerisindeydim ne zaman hissedeceğim normal mi diye :) sonra 20. Ci haftaya gelince hissetmeye başladım şu an 22+3 üz ciddi hissediliyor. İlk gebeliğim bu arada. O yüzden biraz bekleyin endişe etmeyin derim :)