elftprak Meraba anneler ve anne adayları😊 ben 7 haftalık hamileyim ve zaman zaman karşımda ağrı gibi kramplar oluyo,doktor herşey yolunda dedı.ne yapmam gerek? Veya normal mi sizdede oldu mu?
sevenpolat elftprak Doktor herşey yolunda diyorsa öyledir canım. Rahim büyüdüğü için ve vücut doğuma hazırlandığı için ara ara öyle kramp ve ağrıların olması çok normal.