Selaaam hanımlar hep doğum hikayelerini okurken bende yazacak mıyım acaba diye içimden geçirirdim.
Elhamdülillah Rabbime nasip oldu ve bugün yazıyorum. :)
Aslında doğum yapalı 6 gün oldu ama inanın kendimi daha yeni toplayıp yazabiliyorum :)))
- Sezeryanımı oldum ilk doğumum da sezeryandi .
Başından beri çok ağrılı bir hamilelik yaşadım.
İlk çocuğuma çok rahat hamile kalmama rağmen ikincide polikistik denen şey çıktı 9 ay kadar hormon tedavisi gördüm. 1 kimyasal gebelikten sonra hamdolsun hamile kaldığımi öğrendim. Ama nasıl başlarsa öyle gidiyor malum kese etrafında büyük bir kanama alanım olduğu için 15 hafta progestan iğne ve fitili kullanarak sürekli yattım. Çok şükür ki oğlum tutundu.😍
Ama ağrılarım hiç geçmedi aşırı zor ağrılı hamilelik yaşadım. Ehhh.. malum birde geride çocuk olunca ikiye katladı zorluklar :)
İlk doğumum 38+2 haftada olmuştu. Bu oğlum 38+6 haftada aldık.
Malum aşırı sitresli zamanlardan geçiyoruz korona morona derken inanın aşırı gergin bir şekilde gittim hastaneye.
Refakatçi bile alinmiyordu benim doğum yapacağım gun bütün refakatçileri cikartmislar.
Saolsun bir tanıdık vasıtasıyla refakatçi ayarladım ama zorunda kalmadıkça gidilecek gibi değil hastaneler 😒😔
Ayy uzattikca uzattim 😁 Sabah 7.30 da hastanedeydim. Yatış işlemlerim hemen başlatıldı. İlk muayeneler tansiyon nst ultrason derken yatisim yapıldı. Amelyathane bölümünün orda beni bekleme odasına yatırıp serum takip nst ye bağladılar.
Gelip gidip kontrollerim işlemlerin yapılmasının ardından 11.40 gibi amelyathaneye girdim ☺️ 2. Olmasından olsa gerek aşırı tedirgin korkar bir şekilde girdim açıkçası tüm vcudum titriyordu 🤦🏻♀️ amelyathane ekibim o kadar iyiydi ki kısa süre içinde sakinlestim. Spinal oldum uyusmaya başladım derken maalesef tansiyonum çok hızlı bir şekilde düşmeye başladı ve daha kafami koyar koymaz kusmaya başladım 😏 saolsun anestezist çok güzel sakinlestirerek tansiyonumun sakince yükselmesini bekledim. Ve çok kısa bir süre sonra yükseldi doktorum o kadar tatlı bir bayandı ki benimde sürekli konuştu. Fıkralar falan anlattı 😁veeeee o an oğlumun sesini duyduğum o muhteşem an.
Öyle ağladı ki yırttı kendini 😁😁😁 amelyatim bitene kadar benimle bekledi ama inanın 1 saniye susmadı. Hatta doktorum ‘ebesine çektiyse çok öz güvenli olur bu çocuk. Baksana şimdiden yıktı ortaligi’ dedi 😁😁 Bebek hemşiresi bile sakinlestiremedi getirdi yanıma yanağıma ve hemen sustu meleğim 😍
38+6 hafta 49 cm 3100 Gr Minnoş bir oğlum oldu 😍 tabi sanırım 2. Sezeryan olmasının da etkisiyle ağrılarım çok oldu baş ağrım dikiş ağrım sırt ağrım gerçekten müthiş ağrılarım var 🤷🤦🏻♀️ ama bebeğimin kokusuyla herşeyi unutuyorum. 😍 sütüm erken haftalarda gelmişti. Amelyattan çıkar çıkmaz bebeğimi emzirdim ve çok şükür bebeğim de güzel kavradi hemen emdi.
Normalde 48 saat yatis zorunluluğu varmış ama virüs yuzunden çocuk dr ve kadın doğum izin verirse 24 saat sonunda çıkıs izni veriyorlardi. Sorunumuz olmadigi için 24 saat sonunda imza vererek çıktım.
insanın evi gibisi yok gerçekten.
Her neyse benim doğum hikayemde böyleydi :) bitirmeden hepinize duamdir.. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun, bu yolda kimseyi koymasın sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin. Hayırlı evlatlar nasip etsin. Herşeyden önce de bizim hayırlı anne baba olabilmemizi nasip etsin. Acıların hepsi geçici yeter ki sağlıkları yerinde olsun. Allah’a emanet olun 🌹❣️ biz artık happy kidsliyizzzz 😍😁 (sorusu olan varsa cevaplayabilirim ☺️)