Merhaba hanimlar, benim hamilelik de şekerim olduğu göründü, şimdi evden hep kontrol ediyorum parmagimdan kan alip hergün test ederek deftere yazmam gerekiyor. Bazen yüksek bazen düşük çıkıyor. Koronada dolayo terminler de iptal oldu gidemiyorum doktora. 30 haftalik hamileyim. Simdi sorum şu seker hastasi olu ca erken doğum mu oluyor sezeryanla mj aliyoar bebegi ?