Merhabalar arkadaslar tam 6 ay once kurtaj oldum hamileydim kendi ve izmirdeki doktorumun hesaplamasina gore 13 haftalik hamile olmam gerekiyordu istanbulda bi hastaneye gittigimde 7+3 gunluk dedi kalbini dinledi bebegin senden benden saglikli dedi arasindan 1 hafta sonra Kanamam oldu hastaneye gittim bebek olmus dedi bisiler yapti normalde benim de bildigim gibi 13 haftalik olmasi gereken bebk 8+3 de kalmis gelisimi sagliksizmis kurtaj oldum hemen kalirsin dediler kalmadim gecen ay yani 25 subat 2020 de apantist ameliyati oldum reglydim zaten 3 gun olmustu normalde kurtajdan sonra ayin 21 gecesi yani 22 donen gece dedinmi olurum yada sabahi bu ay olmafim sizce hamilemiyim yada apantist ameliytinda hastanydim die onu mu etkiledi sizce