Ozlemask 16 Şubat adet dünüm ve suan hamileyim :)2 Mart yumurtlamaydı o gün kaldım kesin .. yeni hamilelere tavsiyeler 🙈🤰🤷♀️
Snszasla Ozlemask benim de son adet tarihim 14 Şubat 5+5 olduk 🙊bugün keseyi görmeye gideceğim merakla bekliyorum görecekmiyim acaba 🥰
Deletedmom138 Ozlemask multivitamin kullanırsan regenesis max kullan decavit kabul etme başka da tavsiyem yok teşekkürler 🤣🤣
Hvva70 Bende 18 martta ögrendim hamile oldugumu en sonki adetim 11 şubattı, 15 nisanda görmeye gidicez bizde inşallah cok heycanlı rabbim hepimize sag sgalim kucagımıza almayı nasip etsin kızlar 👶❤️❤️
Ozlemask Turkerg kızlar 6+0 veya ½ yazıyorsunuz bunlar ne anlama geliyor 🤷♀️🤰🤰 6 haftalık diğer rakamlar ne oluyor
Zeyn7 meliccccc normalde bebek 6 haftalıktı ams geç döllenmis 5 haftslıkken kese gördük on bes gün sonra gel kalp sesini duyalım dedi 🥰
Turkerg meliccccc 5+3 te gorduk biz. 1.33 cm kese.insallah haftaya kalp atisi duymaya gitcez suanda 6+1 iz.