Prensessssss Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde 30 kilo aldım çok aldım ve vücudum mahvoldu şuan 78 kiloyum napıcam bilmiyorum nefes alamıyorum bazen diyetişten e giden kilo veren varmı bu süreç te yazar mısınız böyle durum yaşayanlar ? :(
Hosgeldinbebek Prensessssss aynı durumdayız canım benm de 8+4, karından ultrason ile bebegi görebildin mi? Engel oluyor kilo, bir de diyetisyen desteği şart ama iştahım sıfır. Kafam karışık açıkcası takipte kalayım burayı
Gunsss Diyetisyen desteği ile ilk 3 ay da kilo verebilirsiniz. Bende Sizin gibi yüksek kilo ile hamile kaldım Ama doktorum kilo vermeyi değilde üstüne eklememeyi öneriyorum dedi. 12. Haftaya başladım karantina falan hareketsizlikten 1 kilo almışım ☹️☹️
Hamzaninannesi Benimde ikinci gebeligim.malesef emzirirken cok kilo aldik ve 76 kilo ile hamile kaldim. 8+5TE bi kac gun once gittim ve bebegimizin kalp atisini duyduk. Cok sukur kilo bebegi görmede herhngi bir engel olurturmadi. Hosgeldinbebek