hilal_yener Bende 30 da girdim nst’ye her gittiğimde de giriyorum mutlaka bebeğin hareketlerini kontrol ediyor doktorum çok şükür hep çok iyi dedi. Bu arada tok giriliyor bir kez aç girmiştim doktorum karnın aç mı demişti anlaşılıyor sanırım🤣 bebeğin kalp atışları aç gittiğimde çok yavaş atıyor tok gittiğimde baya kuvvetli atıyor.