SedaveSusam Zelss malesef canım ben çukurambar koruya gidiyorum hiç bir hastanenin böyle bir lüksü yok artık
Ellosluk Zelss bugün hastaneler pandemi hastanesi ilan edildi canım öyle almama gibi lüksleri yok devlet zorunlu tuttu onları da Allah esirgesin hepimizi