Kizlar merhaba. 4 gün sonra 12. Haftama giriyorum. Doktor 12. Haftada yapılan testler var gel demişti. Ama şu koronanin hızla yayılması beni çok korkutuyor. O testler ne? yapmak sartmi yada erteleyebiliyormuyuz ? Yani 12. Haftada yapmamız sartmi. ikili tarama testi dışında da varmış yapılan test..sadece ikili olsa gitmeyecektim ama doktor başka test olduğunuda söylemişti acaba önemli biseymi. bilgisi olan varmi