Seymasezer İstanbulda oturuyorum doğum yapmayı planladığım hastanem virüs nedeniyle kapatılmış doğum bölümü. Sakarya Doğum Evi hastanesine gidicez bu sabah yola cıkacaz. Nasıl bir hastane memnun musunuz ? Gitmeli miyim?
Ylcnbsr Seymasezer yani mecbur kalmadıysanız gitmeseniz daha iyi olur çok kalabalık ve basık bir yer memnun olan çok az sayıda kişi duydum
Yasirhatice Seymasezer canım doğum evini pek iyi anlatmiyolar hijyen açısından da pek iyi görmedim eğitim araştırma var merkez kadın doğum ben riskli olduğum için oraya gidiyorum ama normal bakarlar mi bilmiyorum
Mlk0334 Seymasezer pek iyi oldugunu sanmıyorum canim istanbulun neresi o kadar cok hastane varken sakarya cok uzak degil mi
Seymasezer Ylcnbsr mecbur kaldım maalesef istanbulda gittiğim hastane pandemi hastanesi olmus doğumlar iptal olmus kaldım dımdızlak
Seymasezer Mlk0334 evet tüm devlet hastaneleri virüs hastanesi olmuş. Özeller desen daha önce kaydım olmadığı için almıyrlar. 40 haftalığı geçtim. Sakaryada yazlığımz var orada bari hastane bulalım dedik doğum evini söylediler bize netten yorumlarına bakıyorum hiç güzel yorum bulamadım :(
Yasirhatice Seymasezer sakarya tercihiniz orda devlet hastanesi bulmanız mi yoksa tanıdık vs vs olması mi eğer imkânınız varsa bursa şehir hastanesine gidin derim tıpkı özel gibi
Seymasezer Yasirhatice şehir hastaneleri pandemi seçilmiş bizimkilerde diyor vaka olan bir hastaneye gitmeyelim diye. Bursa maalesef:( sakaryada yazlık var diye orayı seçmiştik :( off🥺🥺
Mlk0334 Seymasezer haklisiniz ama dogumhane ayti tutuluyor sterildir diye umuyorum korkmayin Allaha siginip gidin bence devlete ben bugün mecbur gittim geldim kontrole zaten 1 gun kalicaksiniz basinizda tek refakatci ile eve gelince her seyinizi yikarsiniz sonucta her yerde bu virus sakaryada yok ordan bulasmaz diyemeyiz stres olmayin Kartal arastirma takipliyim orda yapmayi planlıyorum bugun yapanlar vardi aklinizda olsun
Ylcnbsr Seymasezer Burda özel hastaneler kabul eder ve iyi doktorlar var kendinizi strese sokmayın herşey gönlünüzce olsun
Yasirhatice Seymasezer o zaman doğum evi değilde merkez eğitim arastirma dan giriş yap derim acilden ortalık karışık zaten orası temiz kimse de yoktu sakin yani
Mlk0334 Mlk0334 bir de aklinizda olsun metin mutlu diye bi doktor var ablamin doktoruydu sakaryada ozel klinigi var ve sizi alır diye düşünüyorum maddi durumunuz varsa yarin sabah bi arayin derim gelin derse gidersiniz iyi bi doktor
Zmyra Seymasezer sakaryada doğumevi de eğitimaraşrırma da kadın Doğum pol. Yapılmıyor iptal oldular.. gidebildiniz mi ?
_Minikmelegim_ Bende doğum evinde doğum yapıcam insanına göre değişiyo merhametliside var olmayanıda 2 gün hastanede yatmıştım rahatsız olduğum için bende doğum konusunda korkuyorum açıkcası eğerki orda doğum yaptıysanız bilgilendirir misiniz benide