Mico beeeeennnn 🙃2 kere kaldım hatta ilki düşük olmuştu sebebi belli değil karışık bir gebelikte zaten ,,,hipotroid oldugumuda bilmiyodum.suan 2. Gebeligim 33. Haftama gircem.ögrendigimde TSH değerim 6 idi doktorum ilaç başladı düşürdükten sonra hamile kalırsın dedi ..dusmese kalamszmiyim dedim .süreç uzar dedi ve sağlıklı bir gebelik istiyorsan düşmesi şart dedi ve 1 aya değerim düştü ve hamile kaldım cnm