Mrs40 Belinay_AliEge hamd olsun kuzumm bizimde kızımız olcak inşallah ❤️🙈 benim bulantılarım azaldı sadece sabahları hafif bulantı kaldı birde gece yatmaya yakın mide yanmalarım var 🤲🏻
Belinay_AliEge Mrs40 oy kaçıncı haftaya girdin kuzum Inşallah sonuna kadar rahat geçer Rabbim kolaylık versin 🤲🏻
Mrs40 Belinay_AliEge an itibariyle 15+4 olduk kuzum 🙈 %99 kız dedi ailede hiç kız yok emin olamadık değişirmi acaba artık 🤷🏻♀️
Belinay_AliEge Oy maşallah Maşallah kuzum sağlıkla gelsin. Sanmıyorum değişmez ya 😊 ben daha yeni öğrendim benim doktorum biraz kesinci kesin görmeden söylemem dedi durdu . 17.haftada söyledi 😊
Mrs40 Belinay_AliEge bizede gösterdi bacak arası boştu 13te söyledi hatta dünde gittim yine gösterdi bacak arası boştu kız dedi çıkıntı var sanki dedim ne diycek diye 😂 hiç çıkıntı yok dedi 🤲🏻🙈 hayırlısı bakalım sağlıkla hayırla doğsun kuzular
Safinazz Kızlar bende 23 haftalığım aynı şekilde bendede bide göğüs uçlarım çok hassas oldu dokunamıyorum bile sizde de öyle mi
Belinay_AliEge Safinazz aynı benimde öyle iste canım yatarken bile çok ağrıyorlar sızlıyor bildiğin 😞😞
Safinazz Belinay_AliEge gögüs kremi için erkenmi benim nisan 15 kontrolüm var bu kez sorim diyorum doktora
Belinay_AliEge Safinazz Kuzu ben de bilmiyorum ben sadece göğüslerime ve gobegime dalin bebek yağı sürüyorum bi nebze rahatlatıyor . Sen gidince bi sor .🙏🏻