Ben bilinçli uyuyorum sanırım ne zaman doktorum sırt üstü yatma dedi o zamandan beridir ya sağıma ya soluma yatıyorum eşimin uykusu çok hafif ben dönerken uyanıp bakıyormuş bana sırt üstü yatıyormuyum diye maşallah diyor hiç rastlamadım daha sırt üstü yatışına diyor nasıl bilinç altıma işlediyse yatmıyorum 😊