Kızlar sonunda bende doğurdum normal diye çıktığım yolda sezeryan ile ,dönüş yaptım spinal sezeryan oldm belden aşağı 40 haftam dolmuştu 1bucuk santim açıklık var dedi doktrm ama ne ağrı ne sancı hissedemedim son haftalara doğru dr. Suni vereym norml yap ,ama sezeryan dönme şansın var dedi o kadar acı çekip sezeryan dönmek istemeyip direk sezeryan istedim ıyiki de istedim doktorlar ekip ameliyathane harikaydı ağrım oldu ama ölüp dirilecek kadar yoktu adet sancısı gibi hissettim aynı gün yürüdüm 8saat sonra 2i günüm daha iyiyim kum torbası basılmadı bebegim 3 680 grm 52 cm doğdu
Uzun oldu k.bkmayn herkese hayırlı doğumlar