Sbelllllllll ahh guzum ben 2 ay sabah akşam kustum yemek yiyemedim su içemedim inşallah ben gibi değilmistir şuan 20+6yiz sadece sabah lari uyanınca çıkarıyorum o da ya safra ya da köpüklü su 🤗 inşallah tez zamanda kusman gider ben 5veya6 kutu mide bulantisi hap kullanmıştım bittikce aliyorduk doktor da çok veriyordu çok kusmam var diye 😊 az dayan güneşli günler goruceksin sende ben çok dua ederdim ağlardım bide 😁 aklıma geldikçe gülüyorum sonra sende gülersin ben gibi 😂 hemen gecko gidiyo ben gözümü açtım kapadım hop 5.ayimiza giricez şaşırıyorum bilr 🤗😂