yagmur91 Dişimin üstündeki diş şişti. Bugün bir baktım üstünde sivilce gibi uç oluşmuş. Ağrı yok öyle zonklayan ama arada sızlıyor bazen nadir. 4 haftalık gebeyim korkuyorum çok. Yardım
hilal_yener yagmur91 apse yapmış galiba dişlerini düzenli fırçala süt ve süt ürünlerinide iç güzel beslen ve o şişen yere yemek sodası sürebilirsin
Ceylan35 yagmur91 ay benim diş etlerini hepsi şişmiş dilim hep yara bere içinde dişinde fircaliyorum süt vs içiyorum ama banamisin demiyo
yagmur91 hilal_yener bildiğimiz soda mi birde apse bebeğe zarar verirmi hamile antibiyotiği varmış be yapcam bilemedim.
hilal_yener yagmur91 daha geçen gün apse yaptı etim dişimi sürekli fırçaladım etimi kanadı zaten geçirdim öyle soda sürerek
hilal_yener yagmur91 yo sormadım bi zararı olcağını düşünmüyorum kızlıgımdan beri yaparım ben onu ne gibi bi zararı olabilirki onun
hilal_yener yagmur91 internettede öyle yazıyor ama pek bi bilgim olmadıgı içni senide yanlış yönlendirmeyeyim