Anneadayi2 Merhaba bayanlar geçen hafta gebelik tahlilimde beta HCG 58.96 çıktı bugun 2.05 düşmüş 😢 doktorum kimyasal gebelik dedi 9 ay öncede aynısı olmuştu ama kanama ile son buldu bu seferkinde hiç birdey olmadan değer düştü.benim gibi yaşan varmi?
Deletedmom137 Anneadayi2 geçen sene yaşamıştım bende malesef kanamanız olacaktır yıne endişe etmeyın Rabbim hayırlısını versin
Snszasla Anneadayi2 bende Eylül ayında yaşamıştım değerim 151 den 51 e düşmüştü değer sıfırlanınca kanama başlamıştı üzücü oluyor ama rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin hepimize
Mgmg Anneadayi2 bende subat ayinda yasadm degerm 340 oldu en fszla zaten cok yavas artiyordu . Degerim. Kahve lekelenmem baslayinca gittm degerm sabit kalmisti 1 leke surdu sonra kanamam oldu benim kanamadan sonralarda sifirlandi.
Anneadayi2 Doktorum bazen aynı semptomlari göstermeye bilir dedi.Ben hala şoktayım tahlil yanlış çıkmış olabirmi diye hala düşüncesindeyim😢😣
Aysenursgr Benimde değerim 70 den 57 e düştü yarın tekrar tahlil istedi ama sanırım bende sizin gibi kimyasal gebelik geçiriyorum. İlk gebeliğim dış gebelikdi ondan sonra korunmayı ilk bıraktığımdada bu manzara ile karşılaştım :(