Ebrarbebek66 Aşılama yöntemi ile ikiz gebelik yaşayan varmi surec nasıl amlatirmisiniz bende onunuzdeki ay aşılama olacagim
Mavi87 Ebrarbebek66 kolay yöntem canım. Ben iki kere oldum. Haddime değil ama hastaneler yurt geneli malum virüs yüzünden çok fena. Acil durum olmadıkça gelmeyin diyorlar. Ertelesen mi acaba, Allah gönlündekini versin 🌸
Bimelek Ebrarbebek66 arkadasim asilamayla ikizleri öldü biri kız biri erkek 33 haftalık doğum yaptı maşallah gayet iyiler şuan