hilal_yener ayy başlığı görünce tepki göstermek için girdim posta yalan yok 😂😂😂 ama içeriği okuyunca sanki benim düşüncelerimi yazmış dedim ve çok hak verdim sana hakkını helal et😂 ben de 26haftalik oldum yavaş yavaş başladı artık ağırlık vermeye karnım🤷🏼♀️ geceleri hiç rahat uyuyamıyorum hep bir yerim ağrıyor ☹️ yine çok şükür var ki zorluğunu yaşıyoruz hep şükrediyorum ama zorlamıyor da değil daha şimdiden 🤗 gece uykusu için hamile destek yastığı sipariş edicem şimdi kullanıp çok rahat edenler var bakalım inşallah ben de en azından geceleri rahat uyurum