Cafede Nursel45 benim tek bildigim bol sivi tuketmek iki dogum yaptim ucuncuye hamileyim hic catlak gormedim vucudumun hicbir yerinde
Nisa-Nalbantoglu Nursel45 hepsini fazla fazla kullandım çokta su içtim ama yine de çatladı sinirlerim çok bozuk.😏
sda-sda35 Nursel45 ben frei öl kullanıyorum. 3,5 aydan itibaren kullanıldığında çatlamama garantisi veriyor. Yorumlarıda gayet olumluydu. Ama daha 5 aylık olduğum için kesin olarak etkisini bilemiyorum 😊
Nurak Nursel45 hepsini kullandım canım hindistan cevizi yağı kakao yağı vazelin bebek yağı ama haritaya döndü karnım malesef ve sadece 7 kilo aldım 😕
Sonsuna Nisa-Nalbantoglu aynen bende neredeyse kutu kutu kremler kullandım gunde 2 litre su ıctım en az. Ona ragmen catladım
Susamanne sda-sda35 Nursel45 frei öl kullandım 38 haftalığım perşembe doğumum var ve hiç çatlak olmadı hatta cilt tipim çatlamaya o kadar müsait ki bekarlıktan kalma basen bölgemde vardı çatlaklarım çok çatlarım diye korkuyordum Şükür 0 çatlak ile bitirdim 🙃 ben kendi sayfasından indirimde iken 3 kutu almıştım suan türkiye satışı galiba bir tek trendyolda var indirimler oluyor sık sık
sda-sda35 Nursel45 ben trendyoldan iki tanesini 110 liraya almıştım. İndirimdeydi ben aldığımda 😊 bi kontrol et istersen genellikle giriyor indirime 😊
Sinemin Nursel45 ben Hindistan cevizi yağı ve aleo verayı karıştırıp krem haline getirdim her duştan sonra kullanıyorum
Ozgnrgl Sinemin iyi fikir teşekkürler ☺ saklamayı nasıl yapıyorsunuz acaba buzdolabinda mi yoksa her seferinde yeni bir karışım mi yapıyorsunuz?
sda-sda35 Susamanne peki kaçıncı ayınızda başladınız kullanmaya. Ben daha bi kaç hafta oldu ama geç mi kaldım acaba diyorum. Şu an 20 haftalık hamileyim 🥰
tugce67-67 Nursel45 sabah bebe yağı akşam lierac kullanıyorum,24 haftalık oldum ergenlikten kalma çatlaklarım vardı onun haricinde şuan hiç çatlağım yok🤗ileride oluyor diyorlar bakalım inşallah hiççatlaksız atlatırız
Aysenrr Nursel45 valla O cilt yapısına ve genetiğe bakıyor Kullanmadığım Bişe kalmadı ama Gel gör ki Çatladım 😂🤦🏻♀️boşver en güzel İzler onlar ❤️
Gaazell Nursel45 Ben zeytinyağı kullanıyorum. Hergğn değil duştan duşa kullanıyorum tüm vücuduma 3 4 litre su içiyorum 5 aylık oldum çatlağım şimdilik yok umarım hiç olmaz. Ama memelerimin koltuk altına yakın yerde mor damarlar çıktı bu ne anlamadım bir türlü ☹️😔
Nursel45 Gaazell insallah çatlamaz benim de göğüslerimde damarlarım cok belirginleşti çatlamaz her halde
Ylzmeric Valla ne yaparsan yap çatlamaya elverişli bir vücudun varsa sabah bi bakıyorsun çatlamışsın:))