ilkaygms1 11+2 haftalık hamileyim ikili tarama testine girmem lazım ama devlet hastanesi olduğu için mi bilmiyorum arıyorum açan yok randevu alamadım 😭 sizce ne yapmalıyım beklesem 1-2 hafta daha sıkıntı olur mu
Yesmckmk ilkaygms1 inşallah belli olur canım benim 11+4 de erkek demişlerdi hep açıktı bacak arası 🙈😂 16 olduk oğlum olacağı netleşti şansın varsa öğrenirsin 🥰 ama devlet söylemiyor diye biliyorum 16ya kadar ben özelde öğrendim sağlıcakla gelsinler ❤️🤲🏻
ilkaygms1 Yesmckmk Amiiiinn inşallahh 🙏🏻 Öyle zor günlerden geçiyoruz ki Kurban olduğum Rabbim onlara güzel günler göstersin sağlıklı, sıhhatli uzun ömürleri olsun ❤️❤️