Busegulll35 purplemoon evet ben cok memnunum suan icin cok iyi gidiyor ama benim ki damla değil tablet
Degisken Omega3 +vitamin+demir+magnezyum 4 tane hapım var içmem gereken . Artık hangisi midemi bulandırıyorsa bıraktım içmeyi…bir gün onu içiyom bir gün bunu içiyom ben de ne yapcağımı şaşırdım. 5.5 ayda hala kusulur mu ya:(
Gulyy Ben Sidefer Gb kullaniyorum mide bulantisi yasamiyordum bugun mide bulantisi yasadim.ve ilaca yordum.ama.eminde olamadim.kizlar
Busegulll35 purplemoon insallah iyi gelir ama en azindan kimsayal icermiyor tamamen bitkisel bence gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 😊
RuzgarsMommy Gece içiyorum bendr yatmadan ferrum Öncesinde ve sonrasında süt ve süt ürünleri tüketmemek gerekiyor.
Sinemin Gulyy evet ben yaşadım sabah aç karnıma içince yaşadım doktoruma söylediğimde de kahvaltıdan 2 saat sonra içmemi söyledi dene istersen
Busra221 Zuhraa allah allah herkeste etki farklı demekki ben o sıkıntıyı yaşamadım bide bana damla gibi bişey verdi sağlık ocağı ondanda kullanıyomusum
Busra221 Deletedmom138 ferro sanalın yerine o ilaç dimi. Bide sen de nisa hastanesine mi gidiyosu. Bendeoraya gidiyorum doktorum fatma hanım. Detaylı ultrosn o hastanede çektirdin mi
_mrv Busegulll35 bu yazınızı gördüğüm çok iyi oldu 😍 benim de Demir ilacı kullanmam gerekiyor ama ilaçlarda paraben yada titanyum dioksit gibi çocuğa geçen maddeler olduğu için 21. Haftama kadar erteledim pekmez falan idare etmeye çalışıyordum ama pes etmek üzereydim. Bitkisel bir Demir ilacı olduğunu bilmek çok güzel 🌹Bilgi için çokkk teşekkürler
_mrv Busegulll35 canım senin kan değerlerin kaç çıktı ? şuan hastaneye de gidemiyorum koronodan ötürü acaba nasıl almak gerekiyor tabletleri günde bir tane mi aç mı tok mu ?
Scarlet Gulyy hap olanlar bende bulantı yapıyordu . Tek içimlik şişelerle değiştirdi doktor . Ferplex kullanıyorum şimdi gayet memnunum