[silindi] Kızlar 10+4 haftalığım 3 gündür şiddetli sağ ve sol kasık ağrım var ve kalçama bacaklarıma belime kadar gidiyor ağrısı böyle olan varmı
Mathteacher [silindi] ben de 10+2 oldum bugün. Benim de kalçama vuran bir Ağrı var hatta bazen zor bile yürüyorum. Netten baktım normal olduğu yazıyordu. Bu virüs korkusundan doktora da gidemiyoruz ki . Allah yardımcımız olsun kuzum
[silindi] Mathteacher ay insallah ya korkuyorum bebegime bisi mi oladu diye kontroluma daha 2 hafta var