Bebeğimin sıvısı azalmaya başlamış normalde olması gerekenden az görünüyor perinatoloğa gittim biraz daha idare edebilir dendi fakat içim hiç rahat değil 30+2 günlük kilosu 1600 bebeği sezeryanla almak için çok küçük olduğunu söyledi benim gibi olup düzelenler yardımcı olabilirmisiniz ?