Zumre Hanimlar merhaba ikili tarama testi yaptirdim sonucum 4.65 cikti ne demek oluyor yardimci olurmusunuz lutfen
Zumre Elimde rapor yok sadece değeri 4.65 yaziyor henuz hastaneye gitmedim e nabizdan kan sonucuma baktim 4.65 yaziyor
Ceylan35 Zumre e nabizdan bakmak yerine hastane bin labaratuvar sonuçlarından baksan bende devlette yaptırdım hastanenin labaratuarindan almıştım sonucu
Ceylan35 Tstnptt yok hayır ben hastanenin labaratuvar sonuçlarından alıp hemşire arkadaşa atmıştım merakimdam çıkabiliyor yani
Zumre Hastahaneye gitmedigim icin elimde rapor yok bu sonucuda internetten çıkardım normalde evet grafik olmasi lazim ben belki sizler deger araliklarini biliyosunuz diye yardim almak istedim😞
Ceylan35 Zumre değer aralıklarını biliyoruz ama grafik çok önemli kuzum öbür türlü malesefki sonucun yüksek gibi duruyor ama grafik en açıklayıcı olur şimdi burda farklı bişey de yazıyo olabilir bilemiyoruz