Busegulll35 bende normalde ağrı kesici dahi içmem ama bebeğim için gerekli ve faydalı olduğunu düşünüyorum ki hamileliğimin 11.haftasında grip oldum 5 hafta sürdü o kadar kötüydüm ki bebeğim de etkilenmişti sonrasında doktorumun verdiği vitaminlerle Allaha çok şükür toparlandık. Şuan için magnezyum balık yağı demir ilacı ve d vitamini kullanıyorum