Merhaba hanimlar… Ben dün ebe hanimda randevum vardi bebegin genis capli ekografisi icin. Belcikada yasiyorum kendi jinekologumda hamile oldugu icin bu ekografi icin beni Brüksel arastirma hastanesine yönlendirdi (isleri başından askin ve burda 20. Hafta gebelikte ebe bakiyor ekografiye). Neyse uzatmayayim…
Dün hersey güzel dedi bebegin kalbi kilosu o findik burnu 😊❤️ herseyi allahima sukur. Ama son olarak plasentama bakti ve kordonun plasentanin ortasindan degil de kenarindan olustugunu söyledi. Hayatimda hic duymadim (ztn ilk gebeligim bu Corona yuzunden endiseliydim). Gelecek ay jinekoda randevum var ve ona özel rapor hazirladi zarfi kapatti verdi. Suan bise olmaz ama dogumda kopabilir dedi… Cok korktum yani beynim allak bullak. Ve bebek biraz kucuk dogabiliyormus… Boyu suan 21cm kilosuda 350gr.
Simdi siz hanim kardeslerime sorum şu: acaba hic bunu duydunuz mu? Veya cevrenizde kendinizde yasadiniz mi? Internette bakiyorum ama bir bilgiye rastlamadim…
Insallah bilgisi olan veya bi tecrubesi olan cikar ve su tecrubesiz anne adayin gonlune biraz su serper… 😔