Merve_kucuk Beyzaburcu Bime gelmişti bambino’nun ki ondan aldım hem emziği hem biberonu. Ama herkes philips avent falan alıyor
Merve_kucuk Beyzaburcu Farkı varmı bilmiyorum sonuçta buda cam yani. Güzel de duruyor :) Tabi bana ilk erkek dedikleri için aralık ayıydı o zamanda indirimdeydi hemen gitmiş almıştık eşimle 😄😄 Ama kızımız olacakmış 😄🤭 mavi mavi kullanacak artık
Kedili_Anne Durkayaelmas hangi boy aldınız? Büyük boyların içinden çıkan uçları yenidoğanla uyumlu mu acaba?
Tubasim Beyzaburcu emzik avent, biberon ilk ay için mimijumi ucu anne memesine benziyor. Diğer aylar için de dr.browns
Tubasim Beyzaburcu ilk ay meme reddi yaşamasın diye farklı bi biberon kullanıcam inşallah faydası olur. Tabi insallah gerek olmaz sütüm çok gelir hiç kullanmam. Bebek büyüdükten sonra farklı bi biberona gecicem .allah o günleri de göstersin inşallah
kubra1997 Beyzaburcu ben emzik ve biberonumu avent plips aldim emzigimi e bebekten aldim ikili awentin biberonuda ayni marka hepsi burada internet sayfasindan aldim