cavrosay yok canm zararli diyil.zaten son haftalarda iyidir.dogumu kolaylaştırır..ama enfeksiyon riskine karsi içeri siperm gitmese iyi olur.bizde 35 haftadan bu yana var ilişki düzenli olaraq şimdi 38 haftadayım.