Zlis11 bende ilk iki ay,aynı senin gibiydim içtiğim ilacı bile geri çıkartıyordum çok şükür geçti o günler 3. Ayıma girince biraz sabır etmen lazım,çubuk kraker ve peynir ekmek tüket bol bol ve dayanamıcak kadar olduğunda doktorunu ara serum taktır başka türlü baş edemiyorsun 😞 Bir an önce geçer inşallah🙏🏻