Ranabereninannesi Bugün nts de bebeğin kalbinin çok hızlı attığını söyledi doktor ve kontrol amaçlı yatış verdi 37+2yiz kızlar yaşayanınız oldumu korkuyorum birşey olur diye.Az önce de ntsye bağlandım hemşire çözerken sen taşikardi sin zaten dedi😒😒😒
juliet Ranabereninannesi bilmiyorum ama dün ben aynısını yaşadım. 32. Haftadayım rapor almak için gittim nstye bağladılar sonra dokta bebeğim kalbi çok hızlı atıyo üst sınırda sana serum takıcaz sonra bi daha nstye gir dedi. Serum bittiken sonra normale dönmüştü. Çok aç kaldıysan o yüzden olabilir dedi ama bilemiyorum 🤷♀️
RuzgarsMommy Senden dolayısı mı bebegin de kalbi hızlı atıyormuş yani. .? Canım geçmiş olsun korku ve üzüntü yapma kendine şimdilik doktorlar ne sağlıklı olcaksa onu yapar içini ferah tut.